Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:39:01+01:00
Najbliższe Igrzyska Olimpijskie odbędą się w 2012 roku w stolicy Wielkiej Brytanii - Londynie. Najbardziej chciałbym się spotkać z Usainem Boltem, który na ostatnich Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie pobił trzy rekordy olimpijskie. Pytanie które bym mu zadał brzmiałoby tak: Co jest ważniejsze w dążeniu do celu, umiejętności, czy ciężka praca?
23 4 23
2010-02-02T18:41:35+01:00
Najbliższe Igrzyska Olimpijskie odbędą się w 2012 roku. Chciałabym spotkać się z Otylią Jędrzejczak. Zapytałabym co zrobi z wygranym medalem i jak jest nastawiona do swojego udziału w tak wielkiej imprezie.
5 3 5