Odpowiedzi

2010-02-02T18:37:39+01:00
Oglądając -bezokolicznik
Zobaczyć -bezokolicznik
Zwiedziliśmy -1, mnoga, przeszły, męskoosobowy
Zjechałem -1, pojedyncza, przeszły, męski
Wysłuchacie -2, mnoga, przyszły, -
Ruszajmy -1, mnoga, teraźniejszy, -
Będziecie oglądać -2, mnoga, przyszły, męskoosobowy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:41:01+01:00
Oglądając - 1 os. l. poj.nijaki oznajmujący
Zobaczyć-1 os.l poj meski oznajmujacy
ziesdziliśmy-1 os l mnog. meski przypuszczajacy
zjechałem 1 os l poj męski oznajmujacy
ruszajmy 1 os l mnog nijaki oznajmujacy
bedziecie ogladać 2 os l mnog nijaki przypuszczaj acy
nie jestem pwena
2 3 2