Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:35:47+01:00
Służba winna być obowiązkiem władzy! Tak właśnie uważam. Mało tego – im ranga władzy wyższa – tym większy obowiązek. Tak przynajmniej winno być w społeczeństwie obywatelskim, gdzie wyróżniamy dobro wspólne i użyteczność powszechną, równość ludzi oraz nienaruszalność osoby ludzkiej. Przecież zrobienie czegoś sensownego dla ludzi nie wynika ze zdobytej władzy, ale tylko i wyłącznie z postawy służby. Możemy śmiało powiedzieć, że na temat władzy wiemy wszystko, no… prawie wszystko. Znamy różne jej systemy, idee i ich twórców. Znamy wiele dzieł, które uczą, jak być wzorowym przywódcą czy liderem. Cały świat naszpikowany jest szkołami biznesu, zarządzania itp. Ba, są nauki, żeby wspomnieć tylko socjologię czy politologię, które opisują fenomen władzy. Władza to siła, sukces, pieniądz!
2010-02-02T18:42:27+01:00
To ludzie którzy pomagają społeczeństwu (obywatelom ) naszego kraju np policjanci ,strażacy ,pracownicy szpitala,sanitariusze