Odpowiedzi

2010-02-02T18:37:52+01:00
Dwudziestego ósmego stycznia wyjechałem na zimowisko. Znajdowało się ono w Zakopanem. Było wspaniale, gdyż jeździliśmy na nartach oraz chodziliśmy na wycieczki. Wyjazd zakończył się 31 stycznia! To były piękne dni!
261 4 261
2010-02-02T18:38:28+01:00
23 lutego pojechałam na zimowisko do Krakowa. Był to bardzo mile i wesoło spędzony czas. Razem z koleżankami jeździłyśmy na ogromnym lodowisku, wygłupiając się bez obaw. Było mroźno, a z nieba padały drobne płatki śniegu, jednakże to nie przeszkadzało nam w dobrej zabawie. Zimowisko to okazało się najlepszym zimowiskiem z jakim dotychczas udało mi się spotkać!
90 3 90
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:38:36+01:00
W ferie jadę na zimowisko. Wybieram się na narty do Zakopanego. Będę tam około 2 tygodnie. Pojadę samochodem z moimi rodzicami. Już nie mogę się doczekać!
168 3 168