Odpowiedzi

2010-02-02T18:43:16+01:00
Ze bóg jest blisko mnie, że w niego wierze i ze bog wierzy we mnie, ze pomaga nam wszystkim, ze nas kocha,
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:48:14+01:00
Gdy jestem na Mszy niedzielnej czuje, że jestem blisko Boga. Wiem czego nie powinnam a co powinnam robić. Poznaje bliżej życie Pana Jezusa i Boga. To taka nauka, która przybliża mnie i innych do Boga.Niedziela bez Mszy Świętej to kat jakby nie niedziela.


Mam nadzieje,że pomogłam.
7 4 7
2010-02-02T19:13:04+01:00
Kiedy jesteś na mszy świętej rozmawiasz z bogim.
Także spotykasz się z nim w sakramętach świętych.
1 1 1