Przetlumacz ;p

1. wstalem 0 10
2.umylem sie
3.poszedlem do kosciola
4. gralem na komputerze
5. pojechalem na urodziny
6. przyjechale do domu
7. umylem sie
8. poszedlem spac

pilne!!! oceniam najlepsze ;p praca ma byc w perfkcie ;p

3

Odpowiedzi

2010-02-02T18:42:53+01:00
Ich habe bis zu 10
Ich wusch
Ich ging in die Kirche
gespielt auf einem Computer
Ich ging zu meinem Geburtstag
zu Hause angekommen
Ich wusch
Ich ging schlafen



Myślę że dobrze plissss dasz naj?*
1 5 1
2010-02-02T18:49:13+01:00
I'm get up at 10 o clock

I'm have a shower

I'm go to Church

I'm play computer game

I'm travel to brithday

i'm arrive to house

I;m have a shower

I'm go to sleep

Sory za to ale nie spojzałemi myślałem że to po angielsku ma być

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:59:23+01:00
Ich ansteigen um 10 Uhr.
Ich gewasche mich
Ich gehe in die Kirche
Ich gespielt auf einem Computer
Ich gefahren zum einem Geburtstags party
Ich gekommen zu Hause
Ich wusch
Ich geschlafen

Mam nadzieje że dobrze robiłam sama a nie z tłumacz google!!