Zad.1
Gdy Kasia sie urodzila jej mama miala 24 lata.Ile lat miala Kasia , gdy byla 3 razy mlotsza od swojej mamy?


Zad.2
Osiemnastoletnia Grazyna jest 3 razy mlotsza od swjego taty. Za ile lat ojciec Grazyny bedzie od niej 2 razy starszy?

Ps.prosze o szybka odpowiedz pilne na jutro bede z tego pytane ....:)

3

Odpowiedzi

2010-02-02T18:45:49+01:00
2010-02-02T18:46:20+01:00
Zad1
chyba niedokladnie napisalas polecenie ale to chyba bedzie 8
zad2
a to to chyba wogóle nierealne bo wszyscy rosna jednakowo i grazyna bedzie cale zycie 3 razy mlodsza

PS. jesli jestem w bledzie to poprawcie :P chetnie sie dowiem jak to rozwiazac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:51:54+01:00
18*3= 54
Grazyna= 18 lat
Tata = 54 lat
54 / 18 = 3
Odp: Ojciec grażyny bedzie za 3 lat od dniej starszy 2 razy