Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T18:46:13+01:00
Puenta jest zabawnym, oryginalnym podsumowaniem wiersza, a morał to podsumowanie mające na celu pouczenie czytelnika.
2 5 2
2010-02-02T18:46:30+01:00
Morał jest to pouczający wniosek którego potwierdzeniem jest treść utworu natomiast puenta jest to końcowy odcinek wypowiedzi literackiej , zaskakujący, ujawniający ukryty sens całej wypowiedzi.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:47:18+01:00
Morał to pouczający wnisek , pouczenie natomiast puenta to punkt kuluminacyjny czyli nagłe rozwiązanie akcji


liczę na najjjj
4 2 4