Odpowiedzi

2009-10-06T18:45:20+02:00
Drodzy koledzy i koleżanki.
Zebraliśmy się tu, aby ogłosić wam najfajniejszą wycieczkę w góry. Wycieczka odbędzie się wiosną , dzięki temu pogoda pozwoli nam na wiele fajnych atrakcji. Będziemy zwiedzać bardzo ciekawe miejsca. W planie również jest wyprawa do parku rozrywki,basen,wspinaczki górski i o oczywiście McDonald's.Warunki hotelowe będą rewelacyjne. W hotelu mieści się sala zabaw, basen i będziemy mogli organizować tam dyskoteki. Chętnych serdecznie zapraszamy!
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T18:54:04+02:00
Słuchajcie bardzo zachęcam wszystkich do tej wiosennej wycieczki .nie musicie duzo płacić ! Obiecujemy ,że nie będziecie się tam nudzić .szkoła organizuje dowóż autokarem pod sam dom !na wycieczce będziemy grać w karty i wspólnie sie bawić.nikt nikogo nie pędzie przedzeźniał ,dokuczał .Pobyt bedzie spokojny i miły . nie będziecie żałować . na miejscu będą pyszne śniadania,obiady i kolacje .wieczorami bedzie my chodzić na spacery.Urządzimy wycieczke rowerową. Będą organizowane turnieje pilki nożnej oraz tenisa stołowego .zachęcam bardzo na ta wycieczkę będzie dużo śmiechu i zabawy.
1 2 1