Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T18:52:29+01:00
X- bilet normalny
y- bilet ulgowy

3x + 2y=34
x + 3y= 23 /-3y

3(23 - 3y) + 2y=34
x=23- 3y

69 -9y + 2y=34 /-69
x=23-3y

-7y= -35 /: (-7 )
x=23-3y

y=5
x=23-3×5

y=5
x=8

Bilet normalny kosztuje 8zł, a ulgowy 5zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:52:40+01:00
3x+2y=34
x+3y=23 / * (-3)

3x+2y=34
-3x-9y=-69

-7y= - 35 / :(-7)
y=5

3x+10=34
3x=24 / :3
x=8

y- cena ulgowa biletu
x- cena normalna.
1 5 1