Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:54:17+01:00
- język komuś przysycha do podniebienia
ktoś jest bardzo spragniony, chce mu się pić.
-mieć cięty język
mówić agresywnie, dobitnie, ripostować
-trzepać chlapać językiem
mówić byle co, może oznaczać też plotkarę
-ciągnąć kogoś za język
wymuszać, wyciągać na siłę od kogoś wiadomości
-można sobie język połamać
mówienie trudnych wyrazów, najczęściej takich, które złożone są z wielu sylab.
2010-02-02T18:56:20+01:00
1-ktos jest spragniony, chce mu sie pic
2-złośliwy, ale też dowcipny sposób mówienia
3-mowic bezsensu, mowic duzo i niepotrzebnie
4-wypytywac kogos, sklaniac do ujawnienia tajemnicy
5-mowic słowa trudne do wypowiedzenia
:)*