Obok zdań prawdziwych napisz- P a obok fałszywych- F.

1) Mięśnie mimiczne twarzy z jednej strony są przymocowane do kości trzewioczaszki, z drugiej do skóry.

2) Mięsień szkieletowy składa się z kurczliwych włókien tworzących ścięgno.

3) Systematyczne cwiczenia fizyczne wypływają nie tylko na rozrost tkanki mięśniowej, ale też na sprawniejsze działanie układu krążenia oraz układu oddechowego.

4) Mięśnie szkieletowe nie działają antagonistycznie.

5) Na końcach brzuśca znajdują się ścięgna.

6) Mięśnie dwugłowe mają dwa brzuśce.

Proszę o pomoc, kompletnie tego nie wiem a w książce nie mam tego. Z góry dzięki za odp. ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T18:43:13+02:00
1) Mięśnie mimiczne twarzy z jednej strony są przymocowane do kości trzewioczaszki, z drugiej do skóry. P

2) Mięsień szkieletowy składa się z kurczliwych włókien tworzących ścięgno. P

3) Systematyczne cwiczenia fizyczne wypływają nie tylko na rozrost tkanki mięśniowej, ale też na sprawniejsze działanie układu krążenia oraz układu oddechowego. P

4) Mięśnie szkieletowe nie działają antagonistycznie. F

5) Na końcach brzuśca znajdują się ścięgna. F

6) Mięśnie dwugłowe mają dwa brzuśce.P
13 3 13
2009-10-06T18:43:51+02:00
1. P
2. F
3. P
4. F
5. F
6. P

Myslę, że dobrze ;)
6 4 6
2009-10-06T19:18:39+02:00