Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:54:49+01:00
5-(4+2x)²=(2x+3)²-6x
5-16+4x²=4x²+9-6x
5-16-9=4x²-6x-4x²
-20=-6x/-6
x=3⅓
chyba :P
2010-02-02T18:57:33+01:00
5-(4+2x)²=(2x+3)²-6x
5-16+4x2(małe)=4x2(małe)+9-6x
4x2(małe)-4x2(małe)+6x=9+16-5
6x=20/6
x=3 i 1/3
Nie jestem pewna czy dobrze, ale mam nadzieje ze takl ;)))
2010-02-02T19:29:03+01:00
5-(4+2x)²=(2x+3)²-6x
5-16+4x²=4x²+9-6x
5-16-9=4x²-6x-4x²
-20=-6x/-6
x=3⅓