Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:55:49+01:00
Do języków romańskich zaliczają sie takie jezyki jak włoski, hiszpański, portugalski, rumuński. Przykłady krajów gdzie jezykiem urzedowym jest język romańaski: Włochy, Francja, Hiszpania, Portugalia, Rumunia, Belgia, Szwajcaria, Luksemburg, Monako, Mołdawia, San Marino, Watykan
2010-02-02T18:59:21+01:00
Włochy, Francja, Hiszpania, Portugalia, Rumunia, Belgia, Szwajcaria, Luksemburg, Monako, Mołdawia, San Marino, Watykan