Odpowiedzi

2010-02-02T18:56:54+01:00
D (gęstość) = m/V
d= 360kg / 0.4m³= 900kg/m³

odp: gęstość drewna wynosi ok. 900 kg/m³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:57:02+01:00
Dane:

V - 0,4 m³
m - 360 kg

Szukane:

d = ?

Wzór:

d = m:v

Obliczenia:

d = 360 kg : 0,4 m³ = 900 kg/m³


Odp: Średnia gęstość drewna wynosi 900 kg/m³
2010-02-02T18:57:58+01:00
Wzór: d = m/v
d - gęstość
m - masa
v - objętość

d = ?
m = 360 kg
v - 0,4 m3
d = 360 / 0.4 = 900 kg/m3