Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:57:34+01:00
Panie Boże!
Dziękuję Ci za stworzenie świata. Wszystko co żyje na naszej planecie powstało dzięki Tobie. Świat jest pełen pięknych krajobrazów. Boże, wiem, że Ty kochasz każdego człowieka. Pozwól mu godnie korzystać z Twoich darów. Dziękuje Ci za stworzenie i piękno naszej Ziemi. Amen.

Mam nadzieję, że pomogłam :) liczę na najlep. ;)
Pozdrawiam ;)
21 4 21
2010-02-02T19:56:35+01:00
Dziękuje Ci Panie Bożę za to że stworzyłeś tak pięktny świat dla mnie i innych ludzi. Pomórz mi wraz z nimi to docenić. Amen.
12 3 12