Odpowiedzi

2010-02-02T18:56:00+01:00
Sanderus sprzedawał szczebel z drabiny, która się przyśniła Jakubowi.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:57:24+01:00
Handel relikwiami, wiara w cudowną moc relikwii.

Handlarz Sanderus ma m.in. kopytko osiołka, na którym odbyła się ucieczka do Egiptu, piórko archanioła Gabriela, olej, w którym poganie chcieli usmażyć św. Jana, szczebel drabiny, która się śniła Jakubowi, trochę rdzy z kluczy św. Piotra. U Krzyżaków jest podobno krajka z szaty Najświętszej Marii Panny, drzewo Krzyża Świętego, trzonowy ząb Marii Magdaleny, głowienki z krzewu ognistego, w którym pokazał się Mojżeszowi Bóg Ojciec - nic dziwnego zatem, że stanowią taką potęgę. Księżna Anna Danuta wątpi nawet, czy można mieć jakieś szansę w walce z nimi.
2 4 2