Robot kuchenny jest w pudelku w ksztalcie prostopadloscianu o wymiarach 20 cm 19 cm 9cm.Przy pakowaniu na zalozenia trzeba doliczyc 300cm papieru. ile cm kwadratowych papieru potrzeba na zapaowanie 10 takich robotow. czy wystarczy 150 dm kwadrawowych papieru. dam naj

2

Odpowiedzi

2010-02-02T21:21:08+01:00
19*9*2=342
20*9*2=360
20*19*2=760
352+360+760+300=1770cm kwadr. 1770*10=17700cmkwadr.=177dm kwadr.

Odp. Nie starczy, potrzeba by było 177dm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:29:53+01:00
P=20cm*19cm*2+20cm*9cm*2+9cm*19cm*2=1462cm
1462+300=1762 - tyle potrzeba cm kwadratowych na zapakowanie jednego pudełka
1762*10=17620cm - a tyle na zapakowanie 10

150dm2=15000cm2 czyli nie wystarczy 150dm