Odpowiedzi

2010-02-02T18:57:33+01:00
Henryk Walezy
Stefan Batory
Zygmunt III Waza
Władysław IV Waza
Jan II Kazimierz Waza
Michał Korybut Wiśniowiecki
Jan III Sobieski1
August II Mocny
Stanisław Leszczyński
August III Sas
Stanisław August Poniatowski
Najlepsza Odpowiedź!
  • Jutt
  • Początkujący
2010-02-02T18:59:12+01:00
Królowie elekcyjni panujący w Polsce [edytuj]

* Henryk Walezy 1573-1574
* Stefan Batory 1576-1586
* Zygmunt III Waza 1587-1632
* Władysław IV Waza 1632-1648
* Jan II Kazimierz Waza 1648-1668 elektorskie
* Michał Korybut Wiśniowiecki 1669-1673
* Jan III Sobieski1674-1696
* Stanisław Leszczyński 1706-1709
* August III Sas 1733-1763
* Stanisław August Poniatowski 1764-1795