Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:04:29+01:00
A) międzyzwrobnikowej na obszarach Afryki - wilgotne lasy równikowe, sawanny, półpustynie
b) umirkowanej północnej Azji - tajga, lasy liściaste i mieszane, roślinność wysokogórska, lasy iglaste
c) podbiegunowej północnej - lodowce i lądolody, tundra
2 2 2
2010-02-02T20:47:36+01:00
A) Afryki - lasy równikowe i monsunowe, sawanny suche i wilgotne, pustynie, półpustynie, lasy namorzynowe
b) umiarkowanej północnej Azji - tajga (przewaga drzew iglastych, sosen i świerków), bardziej na północ tuntra (mchy, porosty, drzewa karłowate, część południowa lasy mieszane
c) podbiegunowej północnej - na niewielkim obszarze tundra i to zazwyczaj tylko w miesiącach letnich, głównie brak roślinności
3 3 3