TECHNIKA!

Zorganizuj swoje stanowisko pracy.Na rysunku (b) wpisz numery narzędzi
i materiału w miejscach, w których powinny one się znajdować.W 3-4 zdaniach zapisz zasandy,jakimi kierowałeś się, układając narzędzia.
a)narzędzia to;

Pilnik do metalu,ołówek,piła płatnica,przymiar kreskowy łamany,kątownik,deska

b)

________________________________
*


* *

........................ * * *


________________________________
gwiazdkami zaznaczyłam miejsca na narzędzia;)





technika wokół Ciebie str.28 zad 5

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:15:23+01:00
Na górze-6,na dole po lewej-4,5 po prawej-2,3,1. Narzędzia chwytane prawą ręką układamy z prawej strony. Lewą-z lewej strony. Materiały u góry.
5 5 5
2010-02-03T20:56:32+01:00
Umieszczasz elementy tak :
- tam gdzie drewno dajesz wyroby z drewna
- tam gdzie metal dajesz wyroby z metalu
- no i narzedzi do mierzenia
czyli 3-4 zdania to bedzie tak :
Układałam/em elementy tak żeby ludzie widzieli że jest drewno do drewna metal do metalu i przyrządy do mierzenia czyli mówia tak widze że to stanowisko jest uporzątkowane wiec moge liczyc na szybką obsługe


mam nadzieje że wystarczy
1 5 1