Ich habe meine Wohnung zugeschlossen und bin mit dem Auto nach Berchtesgaden gefahren - eine Dienstrieise . Nach ein paar Stunden hat mich meine Nachbarin angerufen . Sie war ganz schon sauer . ,,Sie haben wohl das Wasser nicht richtig zugemacht ! In meiner Wohnung kann ich jetzt schwimmen ! '' - hat sie in den Horer geschrien . Oh ... schrecklich . Ich bin sofort zuruckgefahren und nach ein paar Stunden war ich zu Hause . Und was hat sich herausgestellt ? In meiner Wohnung war alles in Ordnung . Meine Nachbarin hat sich auch gewundert . Da haben wir also die Handwerker angeruft .Die sind sofort gekommen und haben alles georuft . ,, Ein Rohr ist bei Ihnen geplatzt , Frau Saloni , da oben an der Decke . Man muss es auswechseln . '' Da war ich ganz schon sauer ...


Przetłumaczyć to trzeba na Polski !!! Bardzo proszę 20 pkt za to daje i jak będzie dobrze to najlepsza dam !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:20:17+01:00
Zamknąłem moje mieszkanie na klucz i pojechałem do Berchtesgaden- podróż służbowa. Po kilku godzinach zadzwoniła do mnie moja sąsiadka. Była już całkiem kwaśna- " Nie zakręcił Pan dobrze wody! W moim mieszkaniu mogę teraz pływać!" - krzyknęła do słuchawki. Oh... straszne. Natychmiast przyjechałem spowrotem i po kilku godzinach byłem w domu. I co zastałem? W moim mieszkaniu było wszystko w porządku. Moja sąsiadka też się dziwiła. Zadzwoniliśmy więc po rzemieślników. Przybyli natychmiast i wszystko sprawdzili. "Jakaś rura pękła u Pani, Pani Saloni, tutaj na górze na suficie. Trzeba ją wymienić." Byłem już całkiem kwaśny...
2 5 2
2010-02-02T19:30:20+01:00
Zamknąłem na klucz moje mieszkanie i jeździłem do Berchtesgaden - Dienstrieise. Po kilku godzinach do mnie moja sąsiadka zadzwoniła. Państwo był całkowicie już kwaśno.,, państwo nie zamknęli dobrze wody poprawnie! Mogę pływać w moim mieszkaniu teraz! '' - ona krzyknęła w Horer. Oh... strasznie. Jestem natychmiast zuruckgefahren i po kilku godzinach byłem u siebie. I co okazało się? W moim mieszkaniu wszystko było do rzeczy. Moje zdziwiło sąsiadkę się też. Ponieważ więc mamy rzemieślników angeruft. to przyszły natychmiast i mieć geowykrzykiwać wszystko.,, rura pękła u państwo, kobieta Saloni, tam, na górze przy obrusie. Człowiek musi wymieniać to. '' ponieważ całkowicie już byłem kwaśny...

niektórych nie umiałem przykro mi
2 1 2