Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T18:50:40+02:00
Daje na przykładzie google.pl:
a) w wyszukiwaniu obrazów: opcje -> duże
b) użyc opcji filetype np.: filetype:pdf fraza
2009-10-06T18:50:50+02:00
Co do obrazow piszesz w wyszukiwarce zadana rozdizelczoscc czyli np."800x600 + słowa kluczowe"

a jesli chodzi PDF jest jeszcze latwiej poprostu piszesz.pdf w wyszukiwarce
2009-10-06T18:51:26+02:00
Obrazy w dużych rozmiarach Wyszukiwarka (szukanie zaawansowane i tam piszesz co cie interesuje)
Format:
.JPEG,*.GIF,itd itp
Rozmiar:
powyrzej 500 kb
W formacie PDF to inna bajka . Szukaj i opcje zaawansowane i jest linijka
Format:
PDF
Rozmiar:
Bez Znaczenia