Odpowiedzi

2010-02-02T19:06:04+01:00
Z dedykacją od byłego najładniejszego uśmiechu w szkole dla jeszcze ładniejszego. ;)) pozdroo xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:09:35+01:00
Drogi Michale(np.!)
Gratulujemy wygranej w tym konkursie!
Mamy pewność, że twój uśmiech jest najpięknijszym jaki tylko widzieliśmy... W nagrodę dostałeś ten wspaniały aparat. Mamy nadziej, że będziesz nim fotogafował piękne uśmiechy...
Jury