Bardzo prosze o przetłumaczenie tych pytań na język polski:

1) Which safari would you like to go on?
2) What animals would you like to see?
3) What other places would you like to go to ?
4) What would you like to see and do there?

być może te zdania sa łatwe ale ja jakos nie moge ich przetłumaczyć... :(

WYBIORĘ NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ !!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:07:16+01:00
1) Na które safari chciałbyś/chciałabyś się wybrać?
2)Jakie zwierzęta chciałbyś/chciałabyś zobaczyć?
3)W jakie inne miejsca chciałbyś/chciałabyś się udać?
4)Co chciałbyś/chciałabyś tam zobaczyć i robić?
2010-02-02T19:07:47+01:00
1)Na które safari chciałbyś pójść?
2)Jakie zwierzęta chciałbyś obejrzeć?
3)W jakie inne miejsca chciałbyś pójść?
4)Co chciałbyś tam zobaczyć i robić?

Liczę na najkę :)
1 4 1
2010-02-02T19:08:10+01:00
1. na które safari chcialbyś pojechać?
2. Jakie zwierzęta chcialbyś zobaczyc?
3. W jakie inne miejsca chcialbys pojechać?
4. Co chcialbys zobaczyć i co chciałbyś tam robic ?