Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:34:18+01:00
Tak,ponieważ ludzie z dawnych czasów byli tak samo niepokorni jak dzisiejsi. Za niedobre zachowanie możemy zostać ukarani niekoniecznie potopem ,ale innym nieszczęściem. Ostrzegają przed
niefortunnymi zdarzeniami które mogą nastąpić jeżeli nie będziemy wierzyć w Boga. Uważam, że to jest po części prawda, np.tsunami jak dla mnie było ostrzeżeniem od Boga.
13 2 13
2010-02-02T19:41:45+01:00
1.kara za nasze postepowanie
2.Uświadomienie ze to co robimy jest złe
3.ostrzerzenie aby nie bagatelizować boga

Są ostrzeżeniami gdyż informuja nas o tym że Pan Bóg może ukarać nas za nasze złe uczynki.Mozemy dzieki nim zrozumieć że jeśli uczynimy cos żle to musi nas za to spotkac kara.
17 4 17