Jak jest po angielsku w odpowiednim czasie

kiedy robię zakupy jestem szczęśliwa

ja robię zakupy po szkole każdego dnia

i słowa związane ze sklepami:
targ-
sklep spożywczy-
tani-
przybory szkolne-



daję 20 punktów więc licze na porządne odpowiedzi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:11:33+01:00
As I shopping, I happy.

I shopping after school everyday.

targ-trade
sklep spożywczy-nutritive store
tani-cheap
przybory szkolne-accessories school
1 5 1
2010-02-02T19:14:43+01:00
Kiedy robie zakupy jestem szczęsliwa - When I make shopping be happy
Ja robie zakupy po szkole każdego dnia -I make shopping after each school of day
TARG -Trade
SKLEP SPOZYWCZY -Nutritive store
TANI -Cheap
PRZYBORY SZKOLNE -accessories school