Odpowiedzi

2010-02-02T19:18:55+01:00
Droga Ulo,
Pisze do Ciebie ten list, poniewaz juz wiesz jak bardzo Cie kocham.Mam nadzieje,ze Ty nadal czujesz to samo.Prosze Cie wiec abys podziekowala swojemu tacie za odnalezienie mojego wujka.Jest mi z nim bardzo dobrze.Lepiej niz z moim ojcem.Wuj nie pije i nie pali.Jest poprostu idealny.Zaczal sie juz rok szkolny, wiec wujek zapisal mnie do szkoly.Chodze tam i duzo sie ucze.Podoba mi sie tutaj, ale nie moge zniesc tego, ze nie widuje juz moich wspanialych przyjaciól i oczywiscie Ciebie najbardziej.Gdy beda ferie napewno przyjade Was odwiedzic, ale jeszcze wczesniej uprzedze.Pozdrów wszystkich ode mnie.
Zenek ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:22:00+01:00
Kochana Ulu!
Na samym początku mojgo listu chciałbym serdecznie pozdrowic ciebie i twojego tate.Dzięki wam jestem teraz szczesliwy.
Jestem wam bardzo wdzięczny ,poniewaz bardzo wiele dla mnie zrobiliście.Nikt nigdy nie był dla mnie tam dobry.Chcialbym ci powiedzieć ,że bardzo za tobą tęsknię Obiecuję ci że kiedyś was odwiedzę.Pozdrów ode mnie Mariana i Julka.Oddaję pieniądze ktróre mi piożyczyłaś.
Na tym kończe mój list i obiecuję ze nigdy o was nie zapomnę.


Zenek