Odpowiedzi

2010-02-02T19:14:54+01:00
Moją najlepszą przygodą była wycieczka w góry . Na niej zyskałem nowych przyjaciół . Nauczyłem się jezdzić na nartach lub na (snowboard) . Zwiedziłem dużo ciekawych miejsc takich jak Białka Tatrzańska.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:16:39+01:00
Moją najciekawsza przygoda w Ferie była ta ,kiedy z mama i siostra pojechalam na lodowiski.Bardzo mi sie podobało .Moja siostra świetnie umi, jezdzic na łyzwach,ale ja tez nieżle sobie radze.Moja mama nie jezdziła na lyzwach bo nie umni ,ale gorąco nam dopingowala! Po tych łyzwach pojechalismy do domu i odrazu zasnęlam bo byłam wykończona .
3 3 3