Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:08:52+01:00
W jądrze wewnętrzym panuje taka temperatura i takie wysoki ciśnienie że nie pozwala być w stanie stałym.


Tylko to
4 3 4
2010-02-02T19:10:11+01:00
Ponieważ stan skupienia nie zależy tylko od temperatury lecz również od ciśnienia w jądrze wewnętrznym ciśnienie jest bardzo duże a w zewnętrznym jest mniejsze dlatego zewnetrzne jest płynne.
1 5 1