Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:11:26+01:00
X - cena dresu
24zł - cena piłki
15x+ 24zł*56 = 3069 zł
15x= 3069 - 1344
15x = 1725 / 15
x = 115zł

odp. Dres kosztuje 115zł .
2010-02-02T19:11:58+01:00
24*56 =1344
3069-1344=1725
1725 / 15=115
Komplet dresow kosztowal 115 zl.
2010-02-02T19:12:35+01:00
X-komplet dresów

___________________



15x+24 *56=3069
15x+1344=3069
15x=3069-1344
15x=1725/15
x=115


Komplet dresów kosztował 115zł. :*

Proszę:* Liczę na najj ;d