Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:19:32+01:00
Licze na naj, zadanie jest poprawne i sama napisałam. Nie ma błędów.

[akapit] Na ferie zimowe ja i moi rodzice postanowiliśmy wybrać się do Zakopanego.
[akapit] Był to strzał w dziesiątkę. Jest to piękne miasto z wieloma atrakcjami. Jedną z nich był kulig i jazda bryczką. Bardzo podobało mi się też zjeżdżanie na nartach, ale na razie nie opanowałam tej sztuki do perfekcji. Na Krupówki chodziłam prawie codziennie. Mój wzrok przykuwały wielkie ilości świecidełek, ozdóbek i wszelkiej maści pamiątek. Dla każdego członka rodziny kupiłam coś ładnego. Pewnego dnia wybraliśmy sie też na wody termalne. Od pierwszej chwili czułam powrót sił witalnych. Naładowana taką energią wróciłam do [tu wpisz miejsce w którym mieszkasz]. Mam zamiar wrócić do Zakopanego za rok, miedzy innymi w celu podszkolenia się w jeździe na nartach.
[akapit] Z czystym sumieniem mogę polecić to piękne miasto osobom lubiącym poleniuchować jak i aktywnie spędzającym urlop.
11 4 11
2010-02-02T19:20:58+01:00
Nappiz że byłaś w zakopanym i pewnwgo dnia zdarzyła ci sie historia ż e odłączyłaś się od rodziców cz y od koloni. i że sie zgubiłaś gdzieś w górach wszyscy cie szukali a ty byłaś zmuszona przetrwać noć w lesie
7 2 7
2010-02-02T19:24:39+01:00
Ferie zimowe spędzałam poza domem , w Zakopanym . Było tam bardzo interesującą wchodziliśmy na góry , kupowaliśmy pamiątki dla bliskich i zajadaliśmy się oscypkiem . Jeździliśmy na nartach , sankach i jabłuszkach , ile razy się wywaliliśmy nie jest sposób policzyć .
6 2 6