Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:15:01+01:00
Wodniczki pokarmowe- do odżywiania się i rozprowadzania pokarmu
błona komórkowa- do ochrony
2 1 2
2010-02-02T19:16:03+01:00
-Jadro duze kontroluje czynnosci komorki,
-jadro male stanowi archiwum informacji genetycznej i uczestniczy w procesie plciowym.
-błona komórkowa (oddziela wnetrze komórki od środowiska)
-wodniczka pokarmowa (trawi pokarm)
2 3 2