Odpowiedzi

2010-02-02T19:20:00+01:00
Kiedy jest zima las jest cały biały. Drzewa uginają się pod wpływem dużej ilości śniegu. Zwirzęta szukają jedzenia, i ciągle chodzą po lesie. Nie widać nawet zielonej trawy, ponieważ wszystko pokrył śnieg. Drzewa liściaste przypominają białe bezlistne patyki. Tylko na sośnie i świerku zostały igły. Ptaki i inne zwirzęta podchodzą do paśników, ktore są pełne jedzenia.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:20:15+01:00
Las zimą wygląda cudownie .
Śnieg połyskoje w zimowym słońcu jak tysiąc diamentów.
Nie widać już zielonej trawki, ani wiosennych liści na drzewach.
Z nieba lecą białe płatki śniegu, niczym gwiazdy, które pod ciepłem ciała znikają jak marzenie.
Gałęzie drzew uginają się pod ciężarem śniegu.
Widać odbite na śniegu ślady zwierząt, które poszukiwały jedzenia.
Nigdy nie widziałam czegoś tak cudownego jak las zimowym porankiem.

proszę :*
1 5 1
2010-02-02T19:20:38+01:00
1. Las w czasie zimy jest pięknym krajobrazem
2. Wszystko dookoła jest pokryte puchową białą pierzynką.
3. Najpiekniej w tym czasie wyglądają korony drzew, które są przechylone a na nich często pojawiają się przepiękne sopelki lodu
4. Często zdarza się także, że mieszkańcy leśni- zwierzęta odwiedzają karmniki i pasniki- nasz widok może ich jednak spłoszyć- pamiętajmy o Tym!
5. Podczas zimy najbardziej ze wszystkich widoków i pejzazy podobają mi się wielkie zaspy, które czasami mogą malować się w dziwne, ale prześliczne kształty...;)
1 5 1