Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:20:44+01:00
Naprzemianlegle: krowiziół zbożowy, gryczka śniegowa,szałwia wieszcza, jodła, cis
okółkowe: marzanka polna, rolnica pospolita,skrzyp, krwawnica
skrętoległe: krzywoszył polny, układka leśna,jarząb mączny, niecierpek
64 4 64
2010-02-02T19:35:46+01:00
Naprzemianlegle: szałwia wieszcza, jodła, cis, Miodla indyjska
okółkowe: marzanka polna, rolnica pospolita,skrzyp, krwawnica
skrętoległe: układka leśna, niecierpek,Przytulia pospolita, Krwawnica pospolita.
nakrzyżległe: Rogownica kutnerowata, Rogownica Biebersteina, Przetacznik górski, Petunia ogrodowa
47 4 47