Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:18:43+01:00

Dane :
x- liczba dziewcz.
y- liczba chlop.

x+y=29, oraz z zadania mamy : x=y+5, więc robimy układ :

x+y=29
x=y+5

y+5+y=29
x=y+5

2y=24
x=y+5

y=12
x=17
14 4 14
2010-02-02T19:20:07+01:00
X-liczba dziewczyn
y-liczba chlopakow

x+y=29
x=5+y
5+y+y=29
5+2y=29
2y=24 /2
y=12

x=5+12
x=17
10 4 10
2010-02-02T19:21:18+01:00
X-liczba dziewczyn
y-liczba chlopców

x+y=29
x+5=y

x=29-y
29-y+5=y

x=29-y
2y=34 |:2

y=12
x=29-12

y=12
x=17
6 3 6