Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:25:28+01:00
A)W= F * S
W= 480N * 0,5km=240J
b)P= W:t
10min=¹/₆h
P=480N: ¹/₆h=2880W
11 3 11
2010-02-02T19:28:43+01:00
A) wzór na prace W=F×s W=480×0,5=240J
b) wzór na moc P=W/t P=480÷10=48W=0.048kw
7 3 7
2010-02-02T19:32:26+01:00
A) D. Sz. W.
F= 480N W=? W= F*s
s= 0,5km= 500m P=? P= W/t
t= 10min= 600s


Rozwiązanie: W= 480N* 500m= 240000 J
P= 240000 J/600 s= 400 W= 0,4 kW

W- praca
P- moc
s- droga
t- czas
N- niuton
J- dżul
W- wat
5 5 5