Odpowiedzi

2010-02-02T19:21:17+01:00
P=1000hPa=100000Pa
s=60m2

p=F/s => F=ps

po podstawieniu

F=6000000N=6MN
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:22:38+01:00
Dane:
s = 60 m ²
p = 1000 hPa = 100000 Pa
Rozw.:
p = F/s
F = P × s = 100000 [N/m²] × 60 m ² = 6000000N
2 3 2
2010-02-02T19:23:13+01:00
Dane:
S = 60 m²
p = 1000 hPa = 100000 Pa
Szukane:
F = ?

p = F/S
F = p * S
F = 100000 Pa * 60 m² = 6000000 N = 6 MN
2 5 2