Odpowiedzi

2010-02-02T19:19:18+01:00
Hmm... Zdanie.. Wiec zapewne chodzi o jedno.. xdd

A wiec:
"Stolicą Polski jest Warszawa"
lub
"Stolicą Anglii jest Londyn"

xdd
Jest jedno..
Pozdrawiam ;DD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:19:50+01:00
2010-02-02T19:21:03+01:00
Kanada jst krajem polożonym w ameryc północnej
graniczy od południa i wschodu ze stanmi zjednoczomi
w przewazajom lasy
można spotkac tam zwierzenta takie jak losie jelenie a nawet renifery