Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:20:15+01:00
Ponieważ jonizacja gazów wewnątrz licznika zachodzi nie tylko w wyniku promieniowania alfa, ale także innych rodzajów promieniowania jonizującego (beta i gamma), toteż licznik Geigera zlicza w istocie niemal całkowity poziom czynników jonizujących w otoczeniu.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T19:21:46+01:00
Jonizacja termiczna gazu jest wywołana zwiększeniem energii kinetycznej cząsteczek pod wpływem dostarczonej energii cieplnej. ;)
2 5 2