Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T18:58:30+02:00
Pozytywne:
1. Powstanie nowych odłamów wiary katolickiej.
2. Odnowa religijna Kościoła Katolickiego.
Negatywne:
1. Wojny religijne, które ogarnęły duże obszary Europy.
2. 3/5 Europy oddzieliło się od Watykanu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:20:11+02:00
POZYTYWNE:
* rozwój języków narodowych
* konfederacja warszawska
* ugoda sandomierska
* powstanie nowych religii
* odnowa religijna Kościoła Katolickiego

NEGATYWNE:
* wojny religijne
* oddzielenie się Europy od Watykanu
* powrót niewolnictwa