Stepping out of the spotlight
napisz co to znaczy a dam ci najlepszą
baaaardzo mi zależy ale nie z translatora bo źle tłumaczy ;(
to cos chyba związane z gwiazdami bo tytuł lekcji do której był tekst o takim tytule to ; celebrity couples.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:11:01+02:00
Stąpając w światłach reflektorów
1 5 1
2009-10-06T19:39:11+02:00
Chce ci pomuc lecz wychodzi mi tlumaczenia
Stepuje zza leflektorow co wydaje mi sie dziwne ale tekie jest doslowne tlumacznie tego na j.polski