Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:25:19+01:00
-myślę że przede wszystkim nasze słownictwo jest tu pod dużym znakiem zapytania, powinnismy odnosic sie do siebie z szacunkiem!
-dbalosc o przyrode i piekno naszego kraju; nie niszczmy zabytkow a ni nie szkodzmy np. rezerwatom przyrody, zwierzad nie dreczmy
2010-02-02T23:29:52+01:00
-bójki - powinno się szanować wypowiedzi innych,
-brzydkie słownictwo-powinno uważać się by nie zranić drugiej osoby,