Na diagramie obok przedstawiono dane ilustrujące wiek lasów W Polsce Przeanalizuj te dane formułując pytania i odpowiedzi
21-40 lat 26,6 %

41-60 lat 20,6 % <-----To jest na diagramie kołowym

61-80 lat 16,4 %

81 lat i więcej 15,5 %

0-20 lat 18,9 %

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T19:24:36+01:00
Ile procent lasów jest poniżej 60 lat?
47,2%
ile procent lasów ma poniżej 20 lat?
18,9 %
ile procent lasow ma mniej niż 80 lat?
84,5%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:27:22+01:00
1.Jaki procent lasów w Polsce, które są starsze niż 81 lat, a między 0, a 20 lat?
Lasy starsze niż 81 lat stanowią 15,5 procenta, między 0, a 20 lat 18,9.
2. Ile procent więcej jest lasów, które zostały zasadzone od 21 - 40 lat temu niż od lasów zasadzonych od 61 do 80 lat temu ?
Więcej jest tych lasów o 10,2 %
1 4 1