Ścianę w kształcie kwadratu o obwodzie 12m tata wyłożył płytkami glazury. oblicz pole powierzchni tej ściany.



działka ma kształt kwadratu o obwodzie 360m. oblicz pole powierzchni tej działki wynik zapisz w arach 1ar=100m²


jeśli ktoś obliczy te dwa zadania uznam za najlepszą

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:26:23+01:00
Ad1
12m:4=3m
P=a*a
P=3m*3m
P=9m²

Ad2.
360m:4=90m
P=a*a
P=90m*90m
P=8100m²

8100m²=81a

Proszę. . . i licze na najlepsze;)
2 3 2
2010-02-02T19:27:32+01:00
12m : 4 = 3m
3m x 3m = 9m²



360m : 4 = 90m
90m x 90m = 8100m2
8100m2 : 100 = 81ar