Samolot zwiekszył prędkość od wartości 250 km/h do 340km/h w czasie 20s. Ile wynosiło średnie przyśpieszenie w ruczu tego samolto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! błagam,błagam rozwiążcie dzieki wielkie z góry

2

Odpowiedzi

2009-10-06T19:01:38+02:00
250 km/h do 340km/h
340 - 250 = 90 km/h
90/20 = 4,5 km/h w ciągu sekundy ;D Kaman?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T19:01:51+02:00
Vp- 250km/h
Vk- 340
340-250=90
t-20s

90/20=4,5 [km/h * s] m/s2