Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T19:27:06+01:00
Sądze, że najwieksze zło wśród młodzieży stanowi komputer.
Młodzież zaniedbuję swoje obowiązki szkole oraz domowe.
Korzytstanie w komputera zagraża pogorszeniem wzroku.
W internecie są róznego typu storny dla dorosłych, na które wchodzą dzieci, bez wiedzy rodziców.
56 4 56
2010-02-02T19:32:18+01:00
Według mnie największym złem jest alkohol. Współczesna młodzież bardzo często sięga po alkohol w trudnych sytuacjach, na przykład gdy w szkole są problemy lub gdy w domu panuje przemoc. Alkohol też jest według młodzieży jedynym wyjsciem z trudnej sytuacji, młodzież nie panuje nad sobą i pije a z czasem wpada w nałóg. Alkohol młodzież bierze też ze względu na swoich rówieśników, to oni są też jednym z głównych powodów. Wedłóg mnie to wlasnie Alkohol jest najwiekszym złem
powinno być dobrze ale sprawdź sobie błędy ortograficzne :)
10 4 10
2010-02-02T19:36:27+01:00
Największe zło w życiu młodzieży stanowi palenie papierosów, picie alkoholu, branie narkotyków.
Przez te wszystkie czynniki młodzi ludzie potrafią zrujnować sobie wczesne życie.
Zaczynają późno w nocy przychodzić do domu, chodzić na
dyskoteki, gdzie dominuje alkohol i gdzie znajduje się nieodpowiednie dla nich towarzystwo.
Aby ustrzec się od takich ludzi , należy trzymać się od nich z daleko, ponieważ kiedy zaczniemy zadawać się z takim otoczenie,staniemy się tacy jak oni, bo jak przysłowie mówi ,,Z kim się zadajesz takim się stajesz".
43 4 43