Czy ktoś mógłby przetłumaczyć ten tekst piosenki ? :)

There's a lit cigarette…in the hand of my new angel
she's blowing smoke like halos, and now everybody wants her
but I shouldn't even bother
because you made me so complete dear, but you left me so alone here
hang a noose for my new sinner somewhere everyone can see it

Won’t you beg me and then tell me how to love you
like anybody else would
I know you're risking failure (risking failure)
go run for cover (for how long)
you better start to love her so much you’re moving on and on

Now there's a whole wide world...that wants to know
have cheap hotels lost their turn-on? she's bathing in the neon
and she's polluting all the airways while I'm passed out in the hallway
and you left me so in love here, you left with so much hate dear
was I creating only chaos—this world lives just fine without us…won’t you?

Beg me and then tell me how to love you
like anybody else would
I know you're risking failure (risking failure)
go run for cover (for how long)
you better start love her so much you’re moving on and on

Will it change your life if I change my mind?
when she’s lit the whole wide world
I want to know if you will beg me and then tell me how to love you
like anybody else would
I know you're risking failure, (risking failure) but I'd hope you set your levels (for how long)
so you can run for cover
you better start to love her
now are we this pathetic? you made me finally see it
(will it change your life when I change my mind, will it change your mind when I change my life)

Go run for cover
you better start to love her so much you're moving on
I'm so pathetic, you made me finally see it
got what you want? I'm gone

for how long? for how long? for how long will it change your life

3

Odpowiedzi

2010-02-02T19:38:53+01:00
Być oświetlony papieros … ona w ręce mojego nowego anioła dmucha dymem jak aureole, i teraz każdy pragnie ją ale nawet nie powinienem kłopotać się ponieważ sprawiłeś tak, że kończę kochanego, ale zostawiłeś mnie tak w pojedynkę tu wieszać pętlę za mojego nowego grzesznika gdzieś każdy może widzieć to

Wygrany błagasz mnie a następnie mówisz mi jak do miłości lubisz każdego jeszcze wiedziałbym, że ryzykujesz niepowodzenie (ryzykując niepowodzenie) wchodzić na bieg dla nakrycia (dla jak dawno) lepiej zaczynasz kochać ją tak bardzo ty ruszając się bez końca
Teraz być cały szeroki świat... to chce wiedzieć tanie hotele straciły swoje podniecenie? ona moczy w neonie i ona zanieczyszcza wszystkie trasy lotnicze podczas gdy jestem minięty na zewnątrz w przedpokoju i tobie w lewo mnie tak zakochany tu, zostawiłeś u tak dużo nienawiści kochany był ja stwarzając jedyny chaos — ziemski padół żyje właśnie grzywna bez nas … wygrany ty?
Błagać mnie a następnie mówić mi jak do miłości lubisz każdego jeszcze wiedziałbym, że ryzykujesz niepowodzenie (ryzykując niepowodzenie) wchodzić na bieg dla nakrycia (dla jak dawno) lepiej zapoczątkowujesz miłość jej tyle ty ’ re ruszając się bez końca to zmieni twoje życie jeśli skłonię mnie do zmiany zdania? kiedy ona ’ s oświetlił cały szeroki świat chcę wiedzieć czy będziesz błagać mnie a następnie mówię mi jak do miłości lubisz każdego jeszcze wiedziałbym, że ryzykujesz niepowodzenie, (ryzykując niepowodzenie) ale miałbym nadzieję, że umieszczasz swoje poziomy (dla jak dawno) więc możesz biec, żeby się ukryć lepiej zaczynasz kochać ją teraz jesteśmy tak godni współczucia? sprawiłeś w końcu, że widzę to (to zmieni twoje życie gdy skłonię mnie do zmiany zdania, to skłoni cię do zmiany zdania gdy zmieniam swoje życie) wchodzić na bieg dla nakrycia lepiej zaczynasz kochać ją tak bardzo wyruszasz jestem żałosny tak, sprawiłeś w końcu, że widzę, że to zrozumiało czego chcesz? Jestem lubiany jak dawno? dla jak dawno? dla jak dawno to zmieni twoje życie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:40:32+01:00
Nie będziesz błagać mnie i wtedy powiesz jak, żebym kochał ciebie
jak ktoś inny byłby
Wiem, że ryzykujesz niepowodzenie (ryzykujące niepowodzenie)
pójdź bieg dla okrycia {pokrycia} (dla jak długo)
lepiej zaczynasz kochać jej tyle ruszasz się stale

Teraz jest całe szerokie world...that braki {potrzeby} by wiedzieć
tanie hotele straciły ich włączają? ona kąpie się w neonie
i ona zanieczyszcza wszystkie linie lotnicze podczas gdy jestem zemdlały w korytarzu
i opuściłeś mnie tak w miłości tutaj, wyruszyłeś {opuściłeś} z tyloma nienawiścią drogą
tworzyłem tylko chaos— życia tego świata właśnie świetne bez nas…nie będą ciebie?

Błagaj mnie i wtedy powiedz jak, żebym kochał ciebie
jak ktoś inny byłby
Wiem, że ryzykujesz niepowodzenie (ryzykujące niepowodzenie)
pójdź bieg dla okrycia {pokrycia} (dla jak długo)
lepiej zaczynasz miłość jej tyle ruszasz się stale

Czy to zmieni twoje życie jeżeli zmieniam zdanie?
kiedy ona zapaliła {zaświeciła} cały szeroki świat
Chcę wiedzieć jeżeli będziesz błagać mnie i wtedy powiesz jak, żebym kochał ciebie
jak ktoś inny byłby
Wiem, że ryzykujesz niepowodzenie, (ryzykujące niepowodzenie) ale miałbym nadzieję, że umieszczasz twoje poziomy (dla jak długo)
tak możesz biec dla okrycia {pokrycia}
lepiej zaczynasz kochać ją
teraz jesteśmy my ci patetyczni? zrobiłeś mnie w końcu widzą to
(to zmieni twoje życie kiedy zmienię zdanie, to zmieni zdanie kiedy zmienię moje życie)

Pójdź bieg dla okrycia {pokrycia}
lepiej zaczynasz kochać jej tyle idziesz naprzód
Jestem tak patetyczny, zrobiłeś mnie w końcu widzą to
dostany co chcesz? Jestem miniony

dla jak długo? dla jak długo? dla jak długo to zmieni twoje życie
2010-02-02T20:01:15+01:00
Tu jest oświetlanym (zapalony) papierosem …w ręce mojego nowego *angel* ona wieje (zdmuchujący; dmuchający) dym (palenie) lubić (jak; podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) *halos*, i teraz wszelki (wszyscy) braki (potrzeba) jej ale JA nawet nie miał dręczyć dlatego że wy wyrabialiście mnie tak (więc) skończony *dear*, ale wy opuszczaliście mnie tak (więc) jedyny tutaj wieszają (wisieć) *noose* dla mojego nowego *sinner* gdzieś wszelki (wszyscy) może widzieć to Wygrywany (zwyciężony) ’*t* wy prosicie mnie i potem mówią mnie jak kochać was lubicie kogoś jeszcze byłby poznaję was ryzykujecie brak (niepowodzenie) (ryzykujący (ryzykowanie) brak (niepowodzenie) ) udają się okrycie (dla jak długi (długo) ) wy lepszy (lepiej) rozpoczynać (początek; start) kochać (miłość) jej tak dalece wy ’*re* posuwający się (posuwanie się) i na Teraz tam jest cały (całość; w całości) szeroki świat (światowy)...Co (żeby; który) brak (potrzeba; potrzebuje; chce) poznawać ma tanie hotele stracił (zgubił) ich włączają? Ona kąpie się w neon (neonowy) i ona zanieczyszcza całe trasy lotnicze podczas gdy JA jestem mijane (przecięty) poza w *hallway* i wy opuszczaliście mnie tak (więc) w miłości tutaj, wy opuszczaliście z tak dalece nienawiść (nienawidzić) *dear* był JA tworzący (stworzenie) tylko chaos —ten (to) świat (światowy) życia (żyje; mieszka) po prostu (dopiero co) kara pieniężna (karać mandatem; wspaniały) bez my (USA; amerykański) …wygrywany (zwyciężony) ’*t* wy? Proszą mnie i potem mówią mnie jak kochać was lubicie kogoś jeszcze byłby poznaję was ryzykujecie brak (niepowodzenie) (ryzykujący (ryzykowanie) brak (niepowodzenie) ) udają się okrycie (dla jak długi (długo) ) wy lepszy (lepiej) rozpoczynać (początek; start) kochać (miłość) jej tak dalece wy ’*re* posuwający się (posuwanie się) i na Wolie to zmienia wasze życie (długotrwałość) jeżeli zmieniam moją pamięć (umysł)? Kiedy ona ’*s* oświetlił (oświetlony; zapalił; zapalony) cały (całość; w całości) szeroki świat potrzebuję (chcieć) żeby poznawać jeżeli wy będziecie prosić mnie i potem mówią mnie jak kochać was lubicie kogoś jeszcze byłby poznaję was ryzykujecie brak (niepowodzenie), (ryzykujący brak (niepowodzenie) ) ale mam nadzieja wy umieszczaliście wasze poziomy (dla jak długi (długo) ) tak (więc) wy możecie walczyć o stanowisko nakrywają (ogarniać) was lepszy (lepiej) rozpoczynać (początek; start) miłość jej teraz są my ten (to) *pathetic*? Wy wyrabialiście mnie w ostatecznym rozrachunku widzą to (będzie (wola) to zmienia wasze życie (długotrwałość) kiedy zmieniam moją pamięć (umysł), będzie (wola) to zmienia waszą pamięć (umysł) kiedy zmieniam moje życie (długotrwałość) ) Udają się nakrywają (ogarniać) was lepszy (lepiej) rozpoczynać (początek; start) miłość jej tak dalece wy posuwacie się JA jestem tak (więc) *pathetic*, wy wyrabialiście mnie w ostatecznym rozrachunku widzą to otrzymał (otrzymany; dostał się) co wy potrzebujecie (chcieć)? JA jestem nieobecne dla jak długi (długo)? Dla jak długi (długo)? Dla jak długi (długo) będzie (wola) to zmienia wasze życie (długotrwałość)


Proszę: Będzie coś na po dobę jestem dobra z angola więc powinno być co na podobę tego