Witam mam problem ponieważ nie umiem J. Niemieckiego a mam zadaną pracę domową mam zadanie napisane po niemiecku:
Du machst eine Party, Schreib eine Einkaufsliste. Bardzo bym prosił o zrobienie mi tej pracy domowej i jak by się dało przetłumaczyć na polskie gdyby mnie spytała :D DAM NAJ!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:30:20+01:00
Zadanie: Urządzasz imprezę, zrób listę zakupów

Einkaufsliste:
- eine flasche Champagner (jedna butelka szampana)
- 6 Chipspakete (6 paczek czipsów)
- 5 Schokoladen (5 czekolad)
- 10 Flasche des Apfelsaftes (10 butelek soku jablkowego)
- 3 grosse Pizza (3 duże pizze)
2010-02-02T19:31:27+01:00
Robisz imprezę, pisz listę zakupów
1 5 1