Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T19:33:17+01:00
Pokarm owadów:
-nektar i pyłek kwiatów
-soki roślinne
-krew
-rośliny
-inne owady
-mieszany pokarm

proszę :)
22 3 22
2010-02-02T19:34:42+01:00
Owady zjadają prawie wszystko. Flora bakteryjna i grzybowa, fauna pierwotniacza i swoiste enzymy w ich przewodzie pokarmowym ułatwiają trawienie tkanek zwierzęcych, odchodów, błonnika, sierści, wosku, piór i jedwabiu. Większość owadów jest roślinożerna i najchętniej zjada liście. proszę
12 3 12